-------------------------------
طراحی مدل رتبهبندی اعتباری مشتریان با رویکرد شبکههای عصبی
تدوین مدل پیامدهای کیفیت خدمات الکترونیکی
بررسی تاثیر فعالیتهای ترفیعی بر قصد پذیرش محصولات غذایی شرکتهای ماکارونی در شهرستان آمل
بررسی اثر تبلیغات در افزایش سپردهگذاری مشتریان بانکهای تجاری در استان مازندران
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان وایمکس ایرانسل در استان مازندران
بررسی مدل بهینهپروری نیروی انسانی با رویکرد شایستهگزینی در شرکت فولاد آلیاژی ایران
الگوسازی عوامل موثر بر ارتباط با مشتری در بخش پشتیبانی خدماتی بر اساس مدل AHP فازی
بررسی عملکرد زنجیره تامین شرکت ساپکو در جهت تحقق استراتژی سازمان با استفاده از کارت امتیازی متوازن
میزان تاثیر ساختار سازمانی بر کارآفرینی درون سازمانی در کسب و کارهای کوچک (مطالعه موردی سیمان سنگسر)
بررسی رابطه میان عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان شرکت بیمه معلم تهران
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت کاله در استان مازندران
بررسی تاثیر پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی (WTO) بر صادرات خرما (استان هرمزگان)
بررسی تاثیر نهادزدایی بر اعتماد مصرف کنندگان خدمات بانکداری خرد در بانک کشاورزی
تدوین استراتژی بکارگیری قطارهای سریعالسیر ریلی در جمهوری اسلامی ایران
بررسی الزامات یادگیری کارآفرینان در مراحل مختلف راهاندازی کسب و کار
بررسی رابطه فعالیتهای زنجیره دانش با عملکرد نوآوری سازمان
بررسی بازارپذیری میگوی پرورشی از دیدگاه مصرفکنندگان با استفاده از عناصر قیمت و توزیع محصول
بررسی رابطهی میان رهبری تحولآفرین و کیفیت زندگی کاری کارکنان دانشگاه مازندران
بررسی نقش سرمایه اجتماعی بر تسهیم (به اشتراک گذاری) دانش میان کارکنان شهرداری منطقه ۱۵ تهران
ارزیابی اثربخشی تبلیغات در صنایع غذایی ایران
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در شرکت مادر تخصصی فردگاههای کشور
تجزیه و تحلیل شکاف برنامه استراتژیک بر مبنای منطق فازی برای ارزیابی عملکرد شرکت ایران کاوه سایپا
بررسی عوامل موثر بر قصد پذیرش خدمات مبتنی بر وب دولت الکترونیک
عوامل موثر بر صادرات میگو در ایران
بررسی روشهای اثربخشی تبلیغات در صنعت بانکداری «مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین شهر تهران»
بررسی رابطه بین شاخصهای توسعه مالی بخش بانکی و غیر بانکی در ایران
بررسی عوامل موثر بر عملکرد بهتر نام تجاری در صنایع ایران
بررسی رابطه میان هوش هیجانی و مدگرایی، آگاهی از نوآوری دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور مرکز سبزوار
الگوی تعاملی سازمانی و سرآمدی و تاثیر آن بر سود شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی، انتخاب و تدوین مدل مناسب جهت ایجاد و توسعه برند زعفران در بازار مصرفی ایران
بررسی رابطه کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار ساوه ۱۳۹۱
بررسی کیفیت مراقبتهای بهداشتی اولیه در مراکز بهداشتی درمانی شهری شیراز بر اساس مدل شکاف کیفیت
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی فردی در آزمایشگاههای پزشکی بخش خصوصی استان مازندران
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی
هماهنگی بین ساختار سازمانی با استراتژي کسب و کار شرکت ایران خودرو بابل
بررسی تاثیر ارزش، رضایت و شهرت اخلاقی بر وفاداری مشتری( مطالعه موردی: بیمارستان مرکز قلب تهران)
عوامل درون سازمانی موجد تنش شغلی در کارکنان شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان
تدوین استراتژی برای ارتقاء مصرف تولیدات داخلی(مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان کازرون)
تعیین عوامل موثر در توسعه تفکر استراتژیک در صنعت نفت
عوامل موثر بر افزایش قدرت رقابتی شرکتهای ای پی اس (E-P-S) ایرانی در بازارهای برون مرزی
بررسی موانع و مشکلات اجرای برنامههای برنامههاي استراتژیک در بانک ملی ایران
تدوین استراتژی رقابتی صنعت سنگ ساختمانی تهران
-------------------------------